Drenthe

31 augustus 2020 - Ekehaar, Nederland

31 aug 2020.

Had goed geslapen, heerlijk stil op camping De Dam. Vandaag verder door het fraaie Twente en bij Vasse Duitsland door richting Schoonebeek. Het eerste stuk in Duitsland is precies als Twente, licht glooiend, vals plat. Ook de boerderijen hier met die typisch knik in het dak. De Ja-knikkers heb ik alleen maar gezien in Duitsland, staan ze nog wel in Nederland? De dag begon bewolkt maar vanaf een uur of 10 kwam de zon er steeds meer bij. En dan Drenthe...wat is het hier prachtig! Vanaf Aalden tot waar ik nu ben alleen maar door bossen gefietst. Prachtige rit! Maar wel lang. 115 km gefietst, beetje te veel maar ging goed waarschijnlijk wordt je elke dag sterker 💪. Ik wilde deze reis ook min. 1 keer overnachten via de organisatie Campspace. Via deze club kun je kamperen bij mensen prive in hun tuin https://campspace.com/nl Reserveren en betalen gaat allemaal online via de website. Mooi systeem en heerlijk eenvoudig. De foto's vullen deze tekst aan. Morgen heb ik voorgenomen het rustiger aan te doen.... maar zien.

Dagafstand 115 km Totale afstand 710 km

Groetjes Gert

ps. Deze blogpost is gemaakt op mijn telefoon. Taalfouten en gekke opmaak gebeuren dan zomaar. Stoor je er maar niet aan. :-)

1. Inge:
    31 augustus 2020
    Wat een fijne dag heb je weer gehad zo te lezen en te horen.
    Nog twee dagen genieten van het goede weer... Daarna wordt het weer iets minder.
  2. Eva:
    31 augustus 2020
    Wat een afstand!!! Knap hoor.
    En genieten dus...fijn hoor
  3. Wenda:
    1 september 2020
    Wat leuk om je belevenissen te volgen! Dit klinkt als een fijne dag met een bijzondere slaapplek.
  4. Emilio:
    1 september 2020
    Bellissimi posti bravossimo Gert buon proseguimento e buon viaggio
  5. Gert:
    Grazie ‼️