Thuiskomst

4 september 2020 - Terwolde, Nederland

Vrijdag 4 sept 2020

Heerlijk geslapen in de trekkershut, alles bijna droog. In ieder geval mijn schoenen en dat is heel fijn!!! Om 9 uur ging de receptie open en kon ik afrekenen, mijn ervaring is dat als je er een kwartiertje eerder staat je ook wel geholpen wordt. Zo kon ik om 9 uur op de fiets stappen. De eerste 45 km ging nog door fraaie bosgebieden, Dwingelderveld, De Zwarte Vennen. Prachtig. Daarna vanaf ongeveer Staphorst werd het landschap opener en kwam de wind er ook meer bij en natuurlijk tegenwind 😃. Deze laatste circa 50 km is meestal een kwestie van doortrappen, de reis loopt ten einde.  Maar thuiskomen is ook wel weer fijn! Vlak voor het dorp Inge laten weten dat ik er aan kom en zo kon ze op de uitkijk staan. Het was een prachtige trip, veel gezien en slechts twee dagen slechte weersomstandigheden.

Dagafstand 104 km Totale afstand 1033 km

Groetjes Gert

ps. Deze blogpost is gemaakt op mijn telefoon. Taalfouten en gekke opmaak gebeuren dan zomaar. Stoor je er maar niet aan. :-)

1. Inge:
    Yes! Hij is er weer! Vol verhalen en vooral heelhuids weer thuis!!! 😘
  2. Wenda:
    4 september 2020
    Leuk om je gevolgd te hebben!
    Tot binnenkort op de camping.
  3. Eva:
    4 september 2020
    Welkom in het mooie dorp Terwolde!!!
  4. Eva:
    4 september 2020
    Welkom in het mooie Terwolde!!
  5. Arnieke:
    Geweldig
  6. Agnes:
    5 september 2020
    Mooie tocht heb je gemaakt en ik heb kunnen meegenieten zonder tegenwind ;-)
    Klasse prestatie Gert!
  7. Gert:
    Dankje
  8. Herman:
    5 september 2020
    De Tour de Pieterpad uitgereden en Terwolde weer gehaald! Knappe prestatie! Weer genoten van je verhalen, wetenswaardigheden, foto´s en nu ook van de video´s. Nu samen met Inge genieten van de kristallen wittebroodsweken. Groet van Denny en Herman.
  9. Emilio:
    5 september 2020
    Bravissimo Gert ce l'hai fatta anche quest'anno bentornato a casa
  10. Gert:
    Grazie