Wind & Zon !

18 mei 2017 - Mariager, Denemarken

De zeelucht deed me goed, als een roosje geslapen en door de zon en de wind kon ik de tent droog inpakken. Via Hals de Limfjord overgestoken met de pont en verder langs de kust omlaag. Vandaag was er wel een windje tegen maar ook de hele dag zon! De route ging voor een groot gedeelte over oude spoorlijnen door een prachtige omgeving, heuvelachtig maar dat was te doen. Van deze spoorlijnen hebben ze fietspaden gemaakt, heerlijk fietsen en de klimmetjes gaan dan geleidelijk omhoog.
Nu op camping Mariager wat ligt aan het gelijknamige fjord.
Dagafstand 77km, totaal 241km
Morgen weer verder
GrG

1. Herman:
    18 mei 2017
    Hee bikkel! Achternaam de wolken schijnt dus nog steeds de zon! Weer mooie verhalen en foto's. Geniet van de reis! Groet.
  2. Jeanne:
    bedankt voor je update Gert; leuk om te lezen, lekker vanuit mijn luie stoel. Maar knap hoor en veel succes.
    groetjes
  3. Arnieke:
    19 mei 2017
    Leuk om je reisblog te lezen. Ik bewonder je