De ZON !

19 mei 2017 - Engesvang, Denemarken

Yesssss, vandaag de hele dag zon gehad, heerlijk. De route was ook prachtig hier in midden van Jutland. Wel heuvelachtig, veel vlak is het niet geweest vandaag. Ontzettend veel uitgestrekte velden vol koolzaad en met de zon er op een prachtig gezicht. Ben op een camping in Engesvang, aan het Bølling meer en is in de omgeving van Silkeborg
Onderweg nog een collega fietser ontmoet en gesproken, kwam uit NL fietsen. Uiteraard een praatje gemaakt en een Deen heeft ons waarschijnlijk horen praten (was in een parkje in een dorpje) en kwam vragen of we water wilden en vertelde dat er ook een supermarktje was.
Later nog een vakantiefietser tegen gekomen.
Dit is de eerste camping met muggen, nu kan ik de tip van een wetenschapper uit proberen, muggen schijnen enkel op reuk te reageren en zouden een hekel hebben de de geur van eucalyptus. Heb dus een flesje met eucalyptusolie meegenomen......zal me benieuwen.
Morgen eens kijken waar ik overnacht, volgende camping op de route schijnt 118 km verder te liggen.

Dagafstand 92km totaal afgelegde afstand 333km
GrG

1. Inge:
    19 mei 2017
    Hartstikke fijn voor je dat je zulk mooi weer getroffen hebt. Hier is het maar fris en triest weer.
    Prachtige foto's. Vooral die koolzaadvelden...
    Geniet er weer van morgen !!!!
    Trots op je !!!!!xxxx
  2. Elske:
    Hoi Gert,
    Fijn dat je een zonnetje had vandaag. Mooi om je zo te volgen.
    Vanmiddag met Elske alle foto's en filmpjes achter elkaar bekeken.
    Ze zit met smart te wachten op de eerste foto van een prutje :)
    En wij wachten met haar mee.
    Geniet!!
    Groetjes,
    Toos ( en natuurlijk van Elske, maar die ligt inmiddels al lekker te snurken)
  3. Herman:
    19 mei 2017
    118 kilometer naar volgende camping!? Ben je dan voor donker over?
  4. Geurt Hezeman:
    20 mei 2017
    Mooie foto's vooral de koolzaad velden. Lekker fietst het als het mooi weer is dan kun je echt genieten.