Arrivatoooooo.....

Ma. 01 juni Arrivato in Piovezzano
Ben vandaag goed aangekomen.
Omdat ik zometeen snel weg moet met de vrienden naar een feest komt morgen mijn hele verhaal.
Ciao Gert

1. Sara:
    1 juni 2015
    Fijn dat je goed bent aangekomen! Geniet lekker daar en de groetjes. Bedankt nog voor je kaartje. Heel leuk!
  2. Eva:
    1 juni 2015
    Applaus!!! Respect Gert. Wat knap. Geniet van het weerzien van inge en van het prachtige Italië. Fijn te horen dat je heelhuids bent over gekomen. Nu nog een week vakantie vieren! Heerlijk.
  3. Herman:
    1 juni 2015
    Gefeliciteerd met het bereiken van je doel! 3 weken zo samen met je fiets, dat schept wel een speciale band!? Mooi dat alles is goed gegaan. Bedankt voor je mooie verhalen en foto's. Prettige vakantie! Groet van Denny en Herman.
  4. Jan:
    2 juni 2015
    zoals jij boven je reisverslagen hebt staan DROMEN,DURVEN.DOEN wie zegt dat dromen niet bestaan moet jou verslagen maar lezen!!!
    petje af. en samen verder genieten ,groet van jan
  5. Astrid:
    2 juni 2015
    super Gert!!! Gefeliciteerd! wat knap gedaan en zo geweldig goed voorbereid. Volgens mij ben je alleen maar positieve verrassingen tegengekomen. En nu heerlijk samen nagenieten. Bedankt voor alle mooie reisverslagen. Groetjes vanuit een regenachtig Teuge.
    Peter en astrid
  6. Dick:
    2 juni 2015
    Geweldige prestatie Gert! Nu nog ff lekker genieten!