Treinreis

15 mei 2017 - Nibe, Denemarken

Vandaag om 06.15 uur vertrokken met de trein vanuit Deventer naar DK. Overstappen in Osnabrück, Hamburg, Fredericia (DK) en Hobro (DK) met als eindstation de plaats Støvring. In de grensplaats Padborg (grens D & DK) stopte de trein en kwam de politie in de trein om van iedereen de paspoorten te controleren, het was erg lang geleden dat mijn paspoort binnen Europa was gecontroleerd. Neem aan dat dat te maken heeft met de strenge immigratie aanpak van Denemarken. Het was ontzettend druk in alle internationale treinen waar ik vandaag in zat, behalve het eerste stuk van Deventer naar Osnabrück. Erg veel vakantiegangers, kinderen op schoolkamp, zakenmensen, ook veel fietsers (maar geen fietsers met bagage).
Om 18.00uur kwam Marlies mij ophalen vanaf het Station in Støvring. Op de boerderij aangekomen de dozen uitgepakt en de fiets weer in orde gemaakt.
Vandaag de hele dag zon gezien, morgen schijnt het jammer genoeg anders te zijn :-( misschien valt het mee.
GrG

1. Tinie:
    15 mei 2017
    Fijn Gert dat je goed aangekomen bent. Lekker slapen. En morgen fietsen??
  2. Jeanne:
    16 mei 2017
    Nou Gert, het eerste deel is dus goed verlopen. Met het weer zal het ook wel goed komen.Veel plezier en geniet ervan
  3. Eva:
    16 mei 2017
    Succes en ik duim voor mooi weer!
  4. Arnieke:
    Veel success Gert
  5. Inge:
    16 mei 2017
    Niet te vergeten.....liefdevol uitgezwaaid door je meisje....