Mijlpaal bereikt !!!

24 mei 2015 - Dießen am Ammersee, Duitsland

Zon 24 mei Dag 15 een mijlpaal bereikt.
Vandaag over de 1000 km gegaan, toch wel een mijlpaal voor me. Niet dat ik het zat ben of zo maar het schiet lekker op.
Ben nu op camping Sankt Alban in Dießen am Ammersee, een route van 70 km.
Het begon met een mooi pad langs de Lech in Augsburg, het was een langgestrekt pad door een stadspark leek het wel van ruim 10 km lang.
Daarna ging het verder langs de Lech maar de Lech zag ik niet meer, dit pad eindigde pas bij km stand 25 en begon op het laatst een beetje te vervelen ( hoor mij nou ) Dit pad was een gravelpad en fietste best zwaar, dat dit energie vrat begon ik wel te merken.
Zowel in Augsburg als later verderop langs de Lech zag je veel Duitsers aan het sporten zoals hardlopers, fietsers, nordic wandelaars, normale wandelaars, vissers, groepjes mensen bezig met honden training, kortom veel vrijetijdsbesteding op de zondagmorgen.
Bij de lunch kwam mij Richard uut Almelo voorbij sjeezen en hij stopte voor een praatje. Richard en Timo waren de twee fietsers die ik ontmoet heb op de rustdag in Braunsbach en ik zie toen al tegen hem " je haalt me nog wel in" Timo is door zijn vader opgehaald in Braunsbach want hij zag het niet meer zitten om naar Rome te fietsen. We besloten samen verder te fietsen en uiteindelijk staan we nu samen op camping Sankt Alban in Dießen am Ammersee.
Vannacht slaap ik op kiezels want er is hier niet veel goed gras.
Tegenover ons staat de Duitse campinglife crew, zie foto. Niet echt denk ik maar wat het wel is ......geen idee, nog niet gevraagd.
Met mijn zadelpijn gaat het een stuk beter.
Totaal gereden 1018 km en zit nu op 536m
Morgen richting Garmisch Partenkirchen zo'n 71 km verderop. Het weer zal morgenmiddag en dinsdagmorgen slecht zijn dus waarschijnlijk zoek ik een Gasthöf of Pension.
Ik geniet ontzettend van jullie reacties, dank daarvoor.