Mijlpaal bereikt !!!

24 mei 2015 - Dießen am Ammersee, Duitsland

Zon 24 mei Dag 15 een mijlpaal bereikt.
Vandaag over de 1000 km gegaan, toch wel een mijlpaal voor me. Niet dat ik het zat ben of zo maar het schiet lekker op.
Ben nu op camping Sankt Alban in Dießen am Ammersee, een route van 70 km.
Het begon met een mooi pad langs de Lech in Augsburg, het was een langgestrekt pad door een stadspark leek het wel van ruim 10 km lang.
Daarna ging het verder langs de Lech maar de Lech zag ik niet meer, dit pad eindigde pas bij km stand 25 en begon op het laatst een beetje te vervelen ( hoor mij nou ) Dit pad was een gravelpad en fietste best zwaar, dat dit energie vrat begon ik wel te merken.
Zowel in Augsburg als later verderop langs de Lech zag je veel Duitsers aan het sporten zoals hardlopers, fietsers, nordic wandelaars, normale wandelaars, vissers, groepjes mensen bezig met honden training, kortom veel vrijetijdsbesteding op de zondagmorgen.
Bij de lunch kwam mij Richard uut Almelo voorbij sjeezen en hij stopte voor een praatje. Richard en Timo waren de twee fietsers die ik ontmoet heb op de rustdag in Braunsbach en ik zie toen al tegen hem " je haalt me nog wel in" Timo is door zijn vader opgehaald in Braunsbach want hij zag het niet meer zitten om naar Rome te fietsen. We besloten samen verder te fietsen en uiteindelijk staan we nu samen op camping Sankt Alban in Dießen am Ammersee.
Vannacht slaap ik op kiezels want er is hier niet veel goed gras.
Tegenover ons staat de Duitse campinglife crew, zie foto. Niet echt denk ik maar wat het wel is ......geen idee, nog niet gevraagd.
Met mijn zadelpijn gaat het een stuk beter.
Totaal gereden 1018 km en zit nu op 536m
Morgen richting Garmisch Partenkirchen zo'n 71 km verderop. Het weer zal morgenmiddag en dinsdagmorgen slecht zijn dus waarschijnlijk zoek ik een Gasthöf of Pension.
Ik geniet ontzettend van jullie reacties, dank daarvoor.
Servus Gert

1. Tinie:
    24 mei 2015
    Geweldig Gert!! Leuk om je dagverslagen te lezen. Zet m op !!
  2. Diny:
    24 mei 2015
    Prachtig de foto's en verslagen Gert.
  3. Arnieke:
    Gefeliciteerd met je mijlpaal
  4. Denny:
    24 mei 2015
    Ik geniet ook erg van de verhalen en de foto's. Mooi dat de zadelpijn minder is, anders heb je toch wel een probleem lijkt mij. Dan toch een biefstuk...
  5. Jeanne:
    25 mei 2015
    Als ik het zo bekijk lijkt me nu het zwaarste gedeelte te komen.
    Iedere avond kijk ik uit naar je verslag en lees ik het Theo voor. leuk hoor
  6. Eva:
    25 mei 2015
    Wauw wat een kilometers al! Ik vind het al een mijlpaal om dit met de auto te bereiken. Laat staan met de fiets!!!
  7. Peter Kamphuis:
    25 mei 2015
    Goed Gert! Volgens mij lig je precies op schema. 1000 km in 2 weken. Dus nog zo'n 55 te gaan. Nu de bergen in. Heb je de bolletjestrui bij je? En is de plaats waar je naar toe gaat niet Garmin-Partenkirchen? Wij genieten ook van je verslagen en foto's.
    Hou vol! Groeten van Ingrid en Peter uut Voassen.
  8. Ad Corbijn:
    25 mei 2015
    geweldige leuke verhalen, bedankt en nog veel trapplezier.