Zelfkennis....

20 mei 2017 - Randbøldal, Denemarken

De camping van 118km verder op de route blijkt toch nog iets verder te liggen na het natellen van de afstanden op de kaart, 127km zou het zijn, een tegenvaller dus en onderweg tot het besef gekomen dat dit het niet gaat worden.
Maar tot mijn blijdschap gaf onze grote vriend Google aan dat er nog een camping op mijn route zat en wel in Randsbøl, met restaurant! Een geluksmomentje.
Was vanmorgen nog zo met goede moed en mooi op tijd vertrokken maar weldra dacht ik dat gaat lastig worden vandaag die geplande afstand. Het was bewolkt, fris en tegenwind, zelfs een klein buitje gehad maar het ergste in combinatie met dit alles was dat het constant heuvel op heuvel af ging, niks geen vlakke stukken. Van die venijnige klimmetjes, je komt dan niet in een ritme. En dan ook nog over paden met rul grind, lekker met je zwaar bepakte fiets.
Maar ik moet niet klagen, ben er vrijwillig aan begonnen en ik tel ook mijn zegeningen, wederom door een prachtige omgeving gefietst, geen pech, na de middag kwam de zon, en eigenlijk droog weer gehad, het kan altijd slechter.
Vandaag zag ik vele supergrote kerstboomkwekerijen, daar groeien dus onze toekomstige kerstbomen.
De route ging over een vrijwel verlaten landelijk gebied, je komt bijna geen mensen tegen, ook bij de huizen/boerderijen zie je nagenoeg geen menselijke activiteit.
Morgen weer verder richting Vojens.
Dagafstand 81 km totaal afgelegde afstand 414 km
GrG

1. Inge:
    20 mei 2017
    Nou ik vind het nog steeds een enorme afstand...
  2. Arnieke:
    Werkte de eucalyptus?
    Veelsterkte met die heuvels.
  3. Jeanne:
    20 mei 2017
    toch maar weer mooi gedaan vandaag! Super; je bent een doorzetter
  4. Sven:
    21 mei 2017
    Goed bezig, Gert! Wat een mooie foto's. Blijf genieten hoor, er is zoveel te zien. Succes!
  5. Elske Kamphuis:
    21 mei 2017
    Ik heb gisteren je kaartje gehad, dankjewel!
    Mooie foto's, veel plezier.
    Is het moeilijk om te bellen naar mij?
    Liefs Elske
  6. Peter Kamphuis:
    21 mei 2017
    Mooi om je reis te kunnen volgen. Prachtige foto's en mooie verhalen. Je hebt je (zoals we gewend zijn) uitstekend voorbereid. Wij lezen dat je veelal wind tegen hebt. Heb je ook overwogen om vanuit Nederland naar Denemarken te fietsen en terug met de trein? Nemen wel ons petje (dan wel fietshelm) voor je af. Je doet het toch maar! Succes op je verdere fietstocht richting Nederland.