voorbereidingen Jutlandroute

7 mei 2017 - Terwolde, Nederland

Het plan is om dit jaar de Jutland route te gaan fietsen vanuit Denemarken terug naar huis. Mijn fiets & bagage kan ik vooruit sturen met transportbedrijf Rugo https://rugo.nl/ naar de boerderij van dorpsgenoten die naar Denemarken zijn geëmigreerd, zij zijn een boerderij gestart in Noord-Jutland, omgeving Nibe http://www.hojensgaard.dk

Daar ben ik erg blij mee want het alternatief met de trein zou betekenen dat ik met mijn fiets & bagage 4x zou moeten overstappen, nu reis ik alleen zonder fiets & bagage naar Denemarken.

De officiële Jutlandroute loopt van Skagen in DK naar Emmen in NL, vanaf Emmen moet ik dan nog naar huis in Terwolde, ik verwacht dat ik dat doe via de knooppunten.

Maandag 8 mei zal mijn fiets & bagage opgehaald gaan worden, zelf vertrek ik dan een week later naar Denemarken

De dozen zijn gehaald en dit weekend dus alles inpakken!!

GrG

1. Inge:
    7 mei 2017
    Jaaaaa..... De voorbereidingen zijn achter de rug. Nog 1 weekje en dan ga je weer op pad.
    Heel veel plezier en geniet ervan. Maar...Doe ook heel voorzichtig. Ik sluit je over een aantal weekjes graag weer heelhuids in mijn armen
  2. Elske Kamphuis:
    Veel plezier in Denemarken
    Succes
    elske
  3. Tinie:
    7 mei 2017
    Geweldig Gert. Ga je zeker volgen. Veel plezier en succes.
  4. Tinie:
    7 mei 2017
    Geweldig Gert. Veel plezier en succes. Hoeveel km is het fietsen?
  5. Gert:
    7 mei 2017
    Zo'n 1100km verwacht ik Tinie.
  6. Harm en Dorien:
    7 mei 2017
    Heel veel fietsplezier en we volgen je!
  7. Geurt Hezeman:
    7 mei 2017
    Gert veel succes ik zie jouw verslagen met belangstelling tegemoed.
  8. Bernard:
    15 mei 2017
    De (trein)reis is begonnen Gert. Heel plezier.