Onweer? / Halve rustdag.

23 mei 2017 - Busdorf, Duitsland

Gisteren werd ik al gewaarschuwd voor het mogelijke onweer deze middag/avond met daarbij hoosbuien. Ook de Duitse meteologische dienst gaf waarschuwingen af via hun app. Ben maar gewoon aan de dag begonnen en even aankijken hoe het weer zich ontwikkelt. Tegen de middag kwam ik langs camping Haithabu in Busdorf / Schleswig waarvan ik wist dat ze ook stacaravans verhuren en dat heb ik toen maar gedaan. Een veilig onderkomen wilde ik wel graag geregeld hebben. Ben nu inmiddels een week aan het fietsen en het leek me goed dit schuilmoment te combineren met een rustdagje. Bedacht me dat ik vorige week dinsdag de nacht ook niet in de tent had doorgebracht, wat toevallig.
Het is wel een stacaravan zonder eigen badkamer, dus voor toilet en douche moet je het algemene sanitairgebouw.
Heb eens lekker de was kunnen doen mijn spullen eens nalopen, boodschappen gehaald, kunnen chillen, en de verdere route en overnachtingsmogelijkheden uitgezocht.
Vandaag nog 2 video's gemonteerd en zal deze vanavond nog toevoegen aan het blog. Morgen richt ik mij op het plaatsje Hodorf, daar schijnt een particulier adresje te zijn met een miniveldje voor tent kamperen.