(Fiets) Pieterpad aug 2020

21 augustus 2020 - Terwolde, Nederland

De coronacrisis maakt dat fietsen naar of in het buitenland lastig of zelfs niet mogelijk is. Dus een alternatief plan erbij gepakt en dat is het fietsen van het Pieterpad. Deze staat ook op mijn lijstje van fietsplannen en die ga ik nu dan doen. https://www.stopandstare.nl/fietserpad-het-pieterpad-per-fiets/ Ik start in het zuiden, onder Eijsden begint de officiële route in het gehucht Withuis aan de Belgische grens. Maandag 24 augustus wil ik vertrekken vanuit huis richting het zuiden naar Eijsden en vandaar af dan naar het noorden richting Pieterburen. De route zal totaal een kleine 1000 km zijn verwacht ik. Blijft spannend hoe de coronacrisis zich verder ontwikkelt tijdens mijn fietstocht nu op dit moment het aantal besmettingen weer oploopt en landen om ons heen een strenger toegangsbeleid instellen t.o.v. toeristen. Naar mijn bescheiden mening is het verantwoord om op deze manier te reizen.

Groetjes Gert

PS. Deze blogpost is gemaakt op mijn telefoon. Taalfouten en gekke opmaak gebeuren dan zomaar. Stoor je er maar niet aan :-)

1. Inge:
    21 augustus 2020
    Ja daar gaat hij weer..... Veel plezier en een veilig reis toegewenst 🥰
  2. Eva:
    21 augustus 2020
    Ah top! Een goed alternatief. Ik ben benieuwd naar je reisverhalen en foto's. Heel veel succes en pas goed op jezelf. En natuurlijk geniet van de trip
  3. Arnieke:
    Veel plezier
  4. Emilio:
    22 augustus 2020
    Bravissimo Gert ti auguro buon viaggio e buon divertimento .
  5. Jeanne:
    22 augustus 2020
    je bent ook niet te stuiten hè maar wel heel leuk. Ik hoop dat ook dit weer een onvergetelijke tocht wordt. Krijg je nog aanmoedigers als je in je eigen buurt fietst? Heel veel plezier en succes!
  6. Tinie:
    22 augustus 2020
    Succes Gert en vooral genieten.
  7. Peter Kamphuis:
    23 augustus 2020
    800 km binnen Nederland. Geen kleinigheid. Succes en pas goed op jezelf. Groetjes Ingrid en Peter
  8. Wenda:
    23 augustus 2020
    Fijne tocht! Heel leuk om je te volgen.
  9. Irma timmermans:
    veel succes gert
  10. Henk Berkenbosch:
    25 augustus 2020
    Dag Gert,
    Veel succes op je tocht. Wat een afstanden fiets jij. Ik heb trouwens het Pieterpad lopend gedaan, jaren geleden.
  11. Gert:
    25 augustus 2020