28 mei 2019 Dag 16

28 mei 2019 - Grünheide, Duitsland

Vandaag geen rustdag maar een lanterfanterdag want de afgelopen dagen waren geen lange fietsdagen. Eerst maar eens laat opgestaan, niet dat ik niet vroeg wakker was maar hoefde er niet direct uit. Douchen en naar de supermarkt hier in het dorpje voor wat ontbijtproducten en boodschappen. Verder niet veel gedaan, gekeken hoe lang het fietsen is naar ons airbnb adres, dat is zo'n 40km, opruimen, wat schoonmaken, o.a. de tent want die zat onder het zand van de laatste twee campings in het bos. Even bij het meer geweest. En veel bij de receptie gezeten vanwege de wifi daar, koppie koffie erbij, op een bankje onder een afdakje wat goed uit kwam want het heeft af en toe geregend. Dit is de tweede camping waar er geen toiletpapier op de toiletten beschikbaar is en ook hier kreeg ik als fietskampeerder een rolletje mee want ze gaan er van uit dat ik dat niet mee heb wat erg attent van hen is. Vanavond nog een mooie lucht over het meer, zie foto's. Morgen zien Inge en ik elkaar dan weer bij de airbnb. Zie er naar uit en met de dag vanmorgen sluit ik dit blog dan ook af. Mijn fietsreis is dan ten einde.