20 sept 2022 Dag 25

20 september 2022 - Kristiansand, Noorwegen

Vannacht slecht geslapen, althans weinig uurtjes, vanwege vliegtuiglawaai en daar helpen mijn oordopjes niet tegen. Sliep al vroeg en dan komt er om half twaalf nog eentje landen, ze komen ook recht over dit plekje heen om aan de overkant te landen. Op zich mooi om te zien maar niet 's nachts. Toen niet meer geslapen tot 1 uur en vanmorgen om 6 uur vertrokken er 3 vliegtuigen. Niks paradijselijk .... nee gekheid het is hier hartstikke prachtig maar de vliegtuigen verpesten het een beetje. Helaas geen branding vannacht, gisteren was deze er waarschijnlijk door schepen en/of de wind. Vanmorgen eerst de route naar de terminal gereden en het was wel even zoeken vanwege alle wegwerkzaamheden in het centrum van Kristiansand. Maar uiteindelijk gelukt. Daarna nog door het centrum gewandeld waar de winkels zijn en bij de Burger King een vette hamburger gegeten.  Even wat boodschapjes gehaald bij een supermarkt vlak voor de Airbnb. Om 14.00 uur mag ik inchecken en wat een schattig klein huisje heb ik. Er is niet veel plek om rechtop te staan maar dat is voor 1 nacht niet erg. Op de foto's en video is het huisje te bewonderen, veel mensen zullen het te basic vinden maar ik hou er wel van. Toen ik aankwam was het huisje nog niet klaar, de verhuurster Ida had nachtdienst gehad en had zich verslapen. Als compensatie wilde ze wel een was voor me draaien en zo kan ik morgen met frisse kleding aan boord gaan :-). Morgen moet ik voor 12 uur uitchecken en dat sluit mooi aan bij de inchecktijd van de ferry. Dat kan vanaf 11.30 uur maar of je dan ook aan boord kunt weet ik (nog) niet. We gaan het zien. Morgen weer naar huis en daar heb ik ook wel zin in. Aan de andere kant het is nog zo mooi weer hier maar de kou komt er aan en dat is voelbaar vanaf een uur of 4 in de middag. Lekker lang buiten zijn valt dan tegen. Totaal aantal km's nu is 1398 km

Sees I morgen, Gert

1. Diderica:
    20 september 2022
    Wat een geweldig leuk onderkomen! (En bij de boot kun je gewoon langs de auto’s fietsen en direct door de boot op. Ik vond het personeel erg fietsvriendelijk)
  2. Gert:
    Ah goeie tip, thanks
  3. Mily:
    20 september 2022
    Goede reis morgen. We hebben genoten van je verhalen en foto's. Schattig huisje. Heb je ook douche en toilet?
  4. Gert:
    20 september 2022
    Wel eigen toilet in het hun huis, dus ff weer klauteren. Geen douche.
  5. Inge:
    20 september 2022
    Mooi die zonsopkomst!! En wat een leuke stad met die witte huizen. En vooral die blauwe lucht erboven.
    Je hebt toch zo geboft met het weer, he. Maar ja, je zei laatst dat het weer donderdag gaat veranderen. Dus je bent dan precies op tijd weg, om het zo maar eens te zeggen. Nog even en dan zien we elkaar weer. Lekker genieten nog vandaag en morgen van het mooie land en jouw fijne fietsvakantie! Xxxx
  6. Gert:
    Dankje lieffie
  7. Arnieke:
    20 september 2022
    Goede reis naar huis en ik heb ook genoten van je verhalen
  8. Toos:
    20 september 2022
    Goeie reis Gert. En daarna....op naar de volgende reis. Is het al bekend waar die naartoe gaat?
  9. Herman:
    20 september 2022
    Mooi om jou zo te volgen op jouw tocht door Zweden en Noorwegen! Goed beeld gekregen door de verhalen, foto's en video's. Goeie overtocht naar Nederland!
  10. Nellie:
    20 september 2022
    Ik ben dik vet jaloers op jou . Paradisbukta was fantastisch .